DATE GENERALE
Site-ul brillu.ro este administrat de SC BRILLU GIFT SRL, organizată conform legilor din România, cu sediul social în Brașov, înregistrată la registrul comerțului cu nr. J08/2975/2021, CIF 45076092.
Cont IBAN: RO44INGB0000999911916278
Banca Transilvania
E-mail: office@brillu.ro
Telefon: +40 786 412 345
Adresă sediu social: Gura Văii, 192, Brașov, România

Brillù este denumirea comercială a persoanei juridice SC BRILLU GIFT SRL.

Dacă accesezi site-ul și utilizezi conținutul, înseamnă că accepți implicit condițiile generale de acces și utilizare detaliate mai jos. Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare.

INFORMAȚII DESPRE PRODUSELE OFERITE

Brillu Gift srl este un site de comerț electronic care oferă spre vânzare prin intermediul internetului sticle de vin, vin  spumant, sampanie si alte bauturi alese personalizate cu cristale originale Swarovski. Site-ul este destinat persoanelor fizice cu vârsta de peste 18 ani.

FUNCȚIONARE

Înregistrarea ca membru

Prin înregistrarea ca membru vei fi solicitat să alegi un nume de utilizator (adresa de e-mail) și o parolă. Ești responsabil(ă) de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele tău de utilizator este integral în responsabilitatea ta. Ești de acord să ne înștiințezi imediat despre orice pierdere sau semn de activitate neautorizată sub numele tău de utilizator.

Obligațiile tale de înregistrare

În utilizarea serviciului, ești de acord să furnizezi informații adevărate, corecte, actuale și complete despre tine, așa cum sunt acestea specificate în secțiunea de înregistrare ca utilizator. În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a-ți bloca accesul la utilizarea serviciului fără nicio notificare prealabilă.

Cum se face o comandă

Poți comanda produsele disponibile pe site-ul brillu.ro prin intermediul Coșului de cumpărături, prin e-mail sau telefon. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în limita stocului disponibil. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, fără a finaliza comanda, nu înseamnă rezervarea acestuia sau înregistrarea comenzii.

Pentru orice comandă înregistrată, vei primi un e-mail în automat cu detaliile produselor comandate. După primirea coletului vei primi factura pe e-mail.

Toate comenzile pot fi vizionate și verificate în detaliu în Contul tău.

Prin efectuarea comenzii și a plății, declari că ai citit și acceptat implicit toate condițiile prezente în acest document. Declari de altfel că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare și livrare, sunt corecte.

Fiecare contract între părți se consideră încheiat doar în momentul în care Brillù iți trimite confirmarea prin e-mail.

Avem dreptul de a anula orice comandă. Brillù are dreptul de a anula o comandă, fără nicio obligație ulterioară și fără ca vreo parte să pretindă daune sau interese dacă se verifică următoarele situații:

-Neacceptarea de către banca emitentă, adică banca clientului, a tranzacției bancare;

-Invalidarea tranzacției de către Banca Transilvania, banca folosită de Brillù;

-Datele furnizate de către tine sunt incomplete sau incorecte;

-Nu ești eligibil pentru a face o comandă (ai sub vârsta legală de 18 ani, ai făcut în trecut comenzi pe care nu le-ai ridicat, datele personale comunicate nu au fost corecte, etc).

Orice contract de vânzare-cumpărare făcut prin intermediul site-ului brillu.ro va fi încheiat cu persoana juridică SC BRILLU GIFT SRL, fiind Brillù o denumire comercială a acestei societăți.  DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Conținutul site-ului și a paginilor pe rețelele de socializare, precum texte, imagini, coperți, elemente de grafică web și toate mărcile (înregistrate sau nu) este proprietatea SC BRILLU  GIFT SRL sau a partenerilor săi și este protejat conform Legii dreptului de autor și a altor legi privind proprietatea intelectuală și industrială. Orice folosire a acestor elemente, fără un acord scris din partea SC BRILLU GIFT SRL, este absolut interzisă.

POLITICA DE FACTURARE, PLĂȚI ȘI LIVRARE

Plata

Prețurile produselor includ T.V.A., conform legislației în vigoare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă.

După livrarea coletului vom emite o factură în format electronic, pe care o vom trimite prin e-mail la adresa menționată în comandă. Obligația ta ca și client este de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare.

Plata produselor se poate face prin următoarele metode:

-Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Dacă ai ales metoda de plată „online prin card bancar” este necesar să completezi un formular cu informațiile despre cardul tău în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și Mastercard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului ”3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul tău nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și Mastercard. Important de știut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

-Prin ordin de plată/Transfer bancar/Depunere numerar în contul societății (după comandă vei primi un e-mail cu toate datele pentru a efectua plata).

Regăsești și mai jos detaliile pentru plată:

SC BRILLU GIFT SRL

RO03BTRLRONCRT0578452701

Banca Transilvania

-Ramburs, la primirea coletului.

Pentru plățile online, Brillù nu este responsabil pentru orice preț suplimentar susținut de către client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.

Comanda este confirmată de Brillù printr-un e-mail.

În cazul comenzii cu plata la livrare ne rezervăm dreptul de a confirma comanda și telefonic. În cazul în care comanda nu poate fi confirmată, ne rezervăm dreptul de a anula comanda respectivă.

Livrare

Livrarea se va face pe tot teritoriul României prin intermediul firmei de curierat DPD  în 1-2 zile lucrătoare.

În general, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la h 14, este procesată în aceeași zi și ajunge la destinație în următoarele 1-2 zilelucrătoare. Dacă comanda se înregistrează după h 14 de luni până vineri sau în weekend, este procesată în prima zi lucrătoare și ajunge la destinație în următoarele 1-2 zile lucrătoare.

Costurile de livrare sunt separate și nu se regăsesc în prețul afișat în dreptul produselor, ele vor fi afișate în coșul de cumpărături înainte de plată.

Taxa de transport prin curier rapid este de 20 RON pentru localitățile cuprinse în aria de acoperire a serviciului de curierat rapid.

Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile cu mai mult de 2 sticle.

Produsele vor fi ambalate în mod corespunzător pentru transport.

Pentru orice întârziere sau probleme cu coletul, poți să ne contactezi la nr. de telefon: 0786412345 sau să ne scrii un e-mail: office…brillu.ro și revenim cu o soluție.

POLITICA DE COOKIES

Site-ul brillu.ro folosește cookies. Pentru mai multe informații te rog să accesezi politica de utilizare cookies.

DATELE CU CARACTER PERSONAL

Brillù va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizezi și aceste informații vor fi păstrate de către Brillù pe timp nelimitat pentru scopuri statistice sau de promovare dacă ai dat acceptul la înregistrare. Prin înscrierea în baza de date și acceptarea acestor condiții, dai consimțământul de a primi informații comerciale din partea Brillù.

Dacă unele date personale nu sunt corecte sau se schimbă pe parcurs, ești rugat să ne informezi de aceste modificări în cel mai scurt timp.

Datele tale cu caracter personal pot fi transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități pentru a efectua orice verificare justificată conform legislației în vigoare.

Este interzisă furnizarea de date false sau incomplete când se finalizează o comandă, în aceste cazuri ne rezervăm dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor în cauză.

Pentru mai multe informații privind tratarea datelor personale de către Brillù, te rugăm să citești politica de confidențialitate.

SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Prin folosirea, vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, ai luat cunoștintă de faptul că Termenii și Condițiile de mai sus cad sub incidența legilor române, care guvernează și orice potențial litigiu apărut între tine și SC BRILLU GIFT SRL. În cazul unor eventuale conflicte, vom încerca mai întâi să rezolvăm problema pe cale amiabilă, iar dacă nu reușim în maximum 30 de zile, vom fi obligați, în conformitate cu legislația în vigoare, să apelăm la instanțele de judecată competente.

Pentru mai multe informații despre soluționarea litigiilor, poți accesa platforma SOL sau ANPC pentru drepturile tale ca și consumator.

Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.

GARANȚII ȘI POLITICA DE RETUR

Garanția produselor

Produsele comercializate în magazinul nostru online beneficiază de o garanție de 1-2 ani. Garanția se oferă doar pentru defecte de fabricație a cristalelor și nu pentru defecte apărute în urma folosirii necorespunzătoare a produselor.

Returnarea produselor

Dacă nu ești mulțumit de calitatea produselor cumpărate din magazinul nostru online, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului (conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorului în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști la distanță) fără nicio explicație, iar noi îți vom returna întreaga sumă plătită.

Atenție! Produsele personalizate cu nume nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.

Conform prevederilor OUG 34/2014, în calitate de consumator, dacă dorești să te retragi din contractul la distanță, generat în momentul plasării comenzii pe site-ul brillu.ro, va trebui sa completezi formularul de retur pe care il regăsești pe pagina Retur.

Pentru acceptarea returului trebuie să îndeplinești următoarele condiții:

– Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (să aibă ambalajul original și toate documentele care l-au însoțit);

– Produsul trebuie să fie în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, și să nu prezinte semne de folosire sau uzură. Nu se admit excepții (de exemplu ambalaje deteriorate sau zgârieturi pe sticlă sau pe cristale).

– Costul livrării produsului returnat va fi susținut în totalitate de tine, conform legislației în vigoare.

În maximum 5 zile de la primirea coletului returnat, după verificarea acestuia, Brillù îți va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar indicat în formularul de retur.
 LIMITAREA RĂSPUNDERII

Brillù și furnizorii săi nu pot fi trași la răspundere pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, derivate din utilizarea site-ului și a serviciilor oferite prin intermediul acestuia sau ca urmare a imposibilității utilizării acestuia. Utilizatorii sunt de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc. Informațiile de pe acest site sunt oferite din surse considerate ca fiind de încredere. Nu garantăm însă că informațiile sunt exacte, complete sau obiective, de aceea nimeni nu trebuie să se bazeze pe ele pentru niciun scop. Deși facem toate eforturile în acest sens, nu garantăm că funcționarea site-ului și a serverelor va fi neîntreruptă și lipsită de erori, că utilizarea site-ului este lipsită de riscuri (viruși, alte elemente sau acțiuni care pot provoca daune, specifice Internetului și tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securității informațiilor), că informațiile furnizate prin intermediul site-ului sunt corecte și la zi ( inclusiv disponibilitatea produselor prezentate în site).

Brillù nu își asumă responsabilitatea pentru imposibilitatea de a se conforma obligațiilor prevăzute în aceste condiții, ca rezultat al oricărei cauze aflate în afara controlului său, incluzând dar nelimitându-se la evenimente de forță majoră sau activitatea unei terțe persoane.